امام علی علیه السلام :
هیچ بنده ای حقیقت ایمان را نمی یابد مگر آنکه دروغگویی را ترک کند.
خواه جدی باشد یا شوخی.
سفینه البحار ، ج 2، ص 473
خواهرم میدانی شیرینی چادر در چیست؟
اینکه تو
لباس سربازی
حجت ابن الحسن
را بر تن میکنی،
این که مولا با دیدنت لبخند رضایت بر لب هایش می آید
و
تو دو گوهر گرانبهای خویش
را که "حیا و عفتت"
میباشد را حفظ میکنی.

*آیا اگر از گناه اجتناب کنیم و منتظر واقعی باشیم، امام زمان(عج) به ما سر میزند؟
قطعا گناه کردن، مهمترین علت محرومیت از عنایات امام زمان(عج) است، امام مهدی (عج) نیز در توقیع شریفشان به شیخ مفید میفرماید: «ما را از ایشان(شیعیان) چیزی محبوس نکرده است، مگر گناهان و خطاهایی که از ایشان به ما میرسد و ما آن را ناخوش میداریم و از ایشان نمیپسندیم».
آیتآلله بهجت نیز بیان فرمودهاند: اگر بفرمایید چرا به آن حضرت دسترس نداریم، جواب شما این است که چرا به انجام واجبات و ترک محرمات ملتزم نیستند؟ او به همین از ما راضی است؛ زیرا «اورع الناس من تورّع عن المحرمات»؛ پرهیزکارترین مردم کسی است که از کارهای حرام بپرهیزد، ترک واجبات و ارتکاب محرمات، حجاب و نقاب دیدار ما از آن حضرت است.
بنابراین اگر ما از گناه اجتناب کنیم و
*آیا دیدن امام زمان(عج) دارای شرایط خاصی است و نصیب هر کسی میشود؟ و آیا ندیدن آن حضرت مصلحتی دارد؟
دیدن امام زمان(عج) در عصر غیبت کبری امکان داشته و اگر کسی توفیق یابد، سعادت بزرگی نصیبش شده است، اما همه سعادت این نیست که انسان شبانهروز تلاش کند و خواهان دیدن امام باشد، البته دیدن حضرت سبب نمیشود که انسان گناه نکند؛ زیرا برخی انسانهای معاصر دیگر امامان(ع) با وجد دیدن امام معصوم باز هم گناه میکردند و حتی گاهی با آنها مخالفت میکردند.
دیدن حضرت تأیید بر کردار درست انسان نیست؛ اگر چه نصیب هر کس نمیشود، ندیدن حضرت هم دلیل بر خرابی اعمال نیست، بسیاری از بزرگان، علما و مجتهدان، امام زمان(عج) را ندیدند، ولی چه بسا افرادی که مسلمان هم نبودند، ولی چون به مقام اضطرار رسیدند، حضرت از آنها دستگیری کرده و از این جهت امام را دیده باشند.
مهم این است که اگر ما او را نبینیم، او ما را میبیند و همین اعتقاد برای ترک گناه کافی است.
*چرا افراد هنگام ملاقات امام را نمیشناسند؟
زیرا غیبت که به معنای ناشناس بودن حضرت است، اقتضا میکند که دیگران حضرت را نشناسند، پس نشناختن حضرت در چنین ملاقاتهایی طبق قانون غیبت بوده و دلیل نمیخواهد؛ زیرا ایشان در حال غیبتاند و نباید غیبت و ناشناس بودن، به ظهور و شناسایی تبدیل شود.
در عین حال با اینکه در زمان غیبت به دلایلی که موجب غیبت شده، امام مهدی(عج) باید از دیدهها مخفی باشند، ممکن است کسانی که مشکل بزرگی دارند یا به مقامات معنوی عالی دست یافتهاند، به محضر آن حضرت شرفیاب شوند.
*رؤیت حضرت به چند طریق امکان دارد و تشخیص صدق و کذب آن چگونه است؟
رؤیت حضرت در عصر غیبت کبرا به سه صورت ممکعن است:
الف) در عالم خواب؛
ب) در حال مکاشفه؛
ج) در حال بیداری.
که در حال بیداری از نظر کیفیت و نحوه دیدار سه گونه دارد:
کم کم زنان کشورم به اسم مد گرایی عریان شدند
دیروز
مرد =با غیرت
زن=عفت
اما
امروز
مردانمان غیرت شان را در دفتر خاطرات شان جا گذاشتن و زنانمان عفت شان را در غیرت گم شده پدران و برادران وشوهران شان
نکند ما بازنده ی این میدان باشیم
بازنده ی میدانی که هدفش فراموش شدن خداوند است خداوندی که زن را با عفت و مرد را با غیرت آفرید
هدفش سیاه کردن قلب های مردان و زنان با ایمان کشورم است
هدفش از بین بردن ایمانشان
هدفش بی بندوبار کردنشان
هدفش فراموش شدن امام غریب بمانمان (امام زمان (عج)) است
یادت باشد این همان کشف حجاب رضا خانی است
فقط اسمش عوض شده اسمش را مد گذاشتند تا منو تو را خام کنند
*خواهرم !
*برادرم!
حواست باشد به اسم مد و مد گرایی خودت را ارزان نفروشی!!!
الهی من تو را یاری نکردم
به غیر از معصیت کاری نکردم
جوانی ام را امانت داده بودی
امانت را نگه داری نکردم
ذلیلم, مسکینم, خوار و پستم
کنار سفره ی خوبان نشستم
به جای شکر تو دیدی چه کردم
نمک خوردم نمکدان را شکستم
گذشتم من ز مرز بی حیایی
نبردی آبرویم را خدایی ...
میان معصیت بودم شنیدم
صدایم میکنی بنده کجایی...
ای اهل زمین عید گذشت وخبر از یار نیامد
برزخم دل فاطمه غم خوار نیامد
چندروز دگر مانده که با ناله بگوییم
ای اهل حرم میروعلم دار نیامد
ای اهل حرم میر و علمدار نیامد
سقای حسین سید و سالار نیامد
طفلان همگی کاسه ی خالی به کفشان
از سوز عطش خشک و ترک خورده لبشان
وز هلهله ها لرزه فتاده به تنشان
با گریه بگویند هراسان و پریشان
ای اهل حرم میر و علمدار نیامد
سقای حسین سید و سالار نیامد
.: Weblog Themes By Pichak :.